söndag 6 december 2009

6:e december!

Snörvel, atscho och host. Undertecknad har åkt på en förkylning igen, kuuuuuul..... Har dock fått svinissprutan sedan sist jag uppdaterade så det är väl iaf inte något sånt jag har åkt på :) Skallebank, igentäppt nos och ont i halsen, det är lite svårt att komma igång idag med andra ord. Men det gör inte så mycket, jag har faktiskt tid att softa och ta det lugnt idag.

Annars har jag ju hunnit med en hel del sedan jag sist skrev. Jag har hunnit bli ännu äldre, haft kalas två gånger om och hunnit bocka av en del på att-göra-listan på jobbet. Jag har hunnit fira kompisar och barn som också fyller år sent på året och jag har t.o.m. bakat årets lussebullar. Igår var vi iväg på vår sista bortamatch för året, som efter mycket om och men slutade lyckligt för Eskilstuna Volley (25-17, 27-25, 18-25, 22-25, 12-15) Nu är det bara knappa två veckor kvar till det underbara jullovet och det känns ju inte helt fel. Innan dess ska vi se till att vinna division III bara ;)

Det känns som det är dags att bygga ihop pepparkakshuset och koka knäck men det får nog vänta till nästa helg, alt till nån kväll i veckan. Idag blir det att ta det lugnt och så åka med kryckor till Ica som lyckades stuka foten under matchen igår (vilket var väldigt onödigt gjort tycker jag, och dålig tajming om nåt ;)) Tack och adjö för denna gång!

2 kommentarer:

Ica sa...

VÄLDIGT dålig tajming. Im so sorry.

Anne sa...

Krya på dej fina!

kraaaaaaaam