söndag 12 april 2009

Summerfeelings in my heart

Man kan nog inte be om bättre väder till ett påsklov. Älskar den här sommarvärmen, hoppas den håller i sig! I fredags satt jag, Mariah och Joanna på Joannas balkong hela eftermiddagen och kvällen och nån långärmad tröja behövdes inte förrän närmare 22-tiden. Helt underbart! Hade en mycket trevlig Kentfest där som innehöll fniss, skratt, god mat, fia med hutt, hårklippning, vattenpipa och ännu mer skratt. Tack för det bruds, det var super!

I dag har jag cyklat till Tuna Park (i bara T-shirt!) och suttit ute i solen med en bra bok och njutit i 1,5 timme *aaahhhhh* Om en timme ska vi åka ut till Björsund och fira Bea och Lina, ska bli mucho trevligt! Hur jag har annars spenderat lovet? Ja... promenad i solen, Nintendokväll med fina Lisette, ett x antar shoppingturer ;) ätit påskmat hos familjen, varit hos farbror doktorn, fikat och haft det bra. Känns som det är dags för sommarlov nu när man sitter ute i solen men sån tur har jag inte ;) Back to work på tisdag! Utvärderings av påsklovet: Helt perfa! :)

Jag och Lisette spelar Nintendo 8-bitars ;)

Joanna och jag njuter i solen :)

1 kommentar:

JAG sa...

Låter som du haft en väldigt trevlig påsk och trevligt lov!
Och fin i håret blev du ju också =)