söndag 26 april 2009

Kalashelg

Den här helgen har gått i kalasets tecken, om det nu finns något sånt. I går firade vi lilla Leon som blivit ett helt år gammal. På kvällen var det dags för 25-årsfest i Engelska skolans lokaler. Stort jippo som var mycket trevligt. I dag var vi ute i Näshulta på 11-årskalas. Massa gott i magen med andra ord :)

Måndag i morgon och kort vecka. Jobbar måndag till torsdag lunch och sen väntar ännu mer kalas. På onsdag ska vi ha fest med andra arbetslaget, på valborg åker vi till Anns och Bosses segelbåt och firar valborg i Sundbyholm och på lördag är det dags för födelsedagsfest igen. Helgerna (och veckorna med förstås) rusar fram och snart åker vi till Göteborg igen! (Kal&Ada-yeah!) Det är inte många veckor kvar till sommarlovet heller, helt galet.

Nehe, får man gå och lägga sig såhär dags? Är helt slut efter helgens alla kalas :) Måste vila upp mig och ladda inför tisdagens framträdande i Sporthallen också *haha, årets skämt kommer det bli*

Pinsamt

7 kommentarer:

Monika sa...

ska du gala själv i sporthallen??

Ica sa...

du var på kalas i fredags också om du inte minns fel.

Och du, din manager hälsar att det ICKE kommer att bli pinsamt. Hon har studerat filmerna från fredagen och har en smärre ändringar att framföra, sedan är du en stjärna under morgondagen!

Johanna sa...

I: Det var ju ingen som fyllde år i fredags heller. It's gonna be soo pinsamt.

M: Japp, jag kunde inte med gott samvete vägra.. Trodde inte det skulle bli nåt och ville inte heller men nu så.. haha, jag kommer göra bort mig big time!

Hanna sa...

Ja just det! Du kommer hit snart =) Det var nästa helg va, 9-10 maj? Jag jobbar den helgen, men vi måste ju ses! Tänk att det var ett år sen... Vet du hur schemat ser ut med matcher och så? När kommer ni hit, på fredagen? Haha, jag bombar visst ner dig med frågor nu ;)

Monika sa...

Hehe...det går säkert bra...vad ska du sjunga då?? Jag ska kolla på tv:n...för matchen sänds väl på tv antar jag....KRAMIZ

Johanna sa...

M: Jag hoppas verkligen att den inte sänds i morgon!! USCH! Det blev "The winner takes it all" och "Empty room", vilka partylåtar eller hur *haha*

H: Japp, nu kommer vi ner igen! Åker ner på fredagen, så fort som möjligt efter lunch så vi är väl framme tidig kväll nångång hoppas jag. Vi spelar i stort sett hela lördagen om allt är som det brukar, så vi kommer väl hålla till i och runt hallen hela dan :) På kvällen blir det Liseberg förstås :) Klart vi måste hinna ses lite!!

GO sa...

Åh härliga Kal & Ada, årets volleyhöjdpunkt... Ha så superduperroligt och spöa några elitlag åt mig! :) Vad är det du ska göra i Sporthallen???