måndag 10 augusti 2009

Undertecknad har inget att komma med direkt

Oj oj, här ekar det tomt på inlägg. Det har antagligen att göra med att jag blir slöare och slöare för varje dag på sommarlovet. Nu är det dock slut, iaf om ca 16 timmar. Hur ska jag lyckas få upp energin för att börja jobba igen, ack ack ;) 8 veckors sommarlov har verkligen gått snabbt. Skulle inte klaga om man fick ett par veckor till även om det ska bli kul att komma tillbaka igen.

Jag har inte gjort överdrivet mycket sen sist jag uppdaterade... Solat och badat lite, haft picknick i Mariefred, kollat läget på å-festen och sovit. Idag är som sagt sista semesterdagen och den ägnar jag till att slöa runt här hemma, tvätta och packa för resan :) På onsdag åker vi till Verona i fyra dar, soft start på terminen ;)

Nej, jag hade inte ett dugg att komma med.... Over and out!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, det låter som en riktigt härlig mjukstart på terminen. Ha en underbar resa! :)