fredag 31 juli 2009

Tur man inte är modell

I onsdags åkte jag, Bea och Lina upp till Stockholm med fullpackade väskor, redo att leka modeller och lyxa till det i storstan. Åt lunch på uteservering och njöt av solen, drack vin och skrattade och hade det allmänt bra. Hittade till stället gjorde vi också och väl där blev vi sminkade av make up-artister och försökte bestämma oss vad vi skulle ha på oss. Resultaten blev superbra! Jättefina kort och jag köpte allihop (aaaaaaj i plånboken). Måste självklart dela med mig av dem även här :) Jag är dock glad att man inte är model material. Vad jobbigt det var *haha* Men jättekul förstås!

Stackars Lina åt något tokigt och mådde inte alls bra ett tag på kvällen så jag och Bea begav oss ut lite på egen hand. Förutom att jag är glad att jag inte är modell är jag ännu gladare att jag inte jobbar som tjejerna vi satt och glodde på i ca en timme. Fint när vi gick efter dem (bönderna tyckte det var otroligt roligt att kolla in pimps och deras hoes) och först då insåg vilken gata vi promenerade på *hahaha*

Anyhow var det ett mycket trevligt dygn i Stockholm! Tack för det tjejer!





4 kommentarer:

Ica sa...

Du ÄR modellmaterial ju! Big time. Snart ringer sthlmsgruppen :)

Anne sa...

Värsta snygga är du ju!!!

massa kramar

JAG sa...

Vilka jättefina kort Johanna =)

Madeleine sa...

Jättefina bilder :D