måndag 24 maj 2010

Petra hjärta Emil. Lördagen i några bilder!



I lördags var det då dags för Petra och Emil att säga ja till varandra i kyrkan :) Vädret var alldeles strålande och alla var superfina och glada. Sången gick bra med tanke på att vi inte övat tillsammans innan men bortsett från en miss eller två (som självklart känns rätt trist med tanke på att det inte ska hända) lät det bra och huvudsaken är att brudparet är nöjda!

Dagen var toppen och jag hade jättekul med min darling och mina fina vänner. Hurra för Petra och Emil!!! <3

Så vackre nygifta paret utanför kyrkan

Vi försöker vara söta men jag ser bara gravid ut som vanligt *skratt*
The beautiful bride in the cool ride!

Underbara vänner! <3

Brudvals!

Ja.... ;)

2 kommentarer:

JAG sa...

Hoppas du hade hur kul som helst. O du, du ser INTE gravid ut!

Johanna sa...

Det beror ju på vem man jämför med förstås ;) men jo, lite :)