tisdag 28 september 2010

Försummad blogg

Ibland hinner man helt enkelt inte med. Nu är ett sådant tillfälle. De senaste dagarna har gett mig följande insikt: Jag ska aldrig mer flytta. Jag längtar verkligen tills vi kommer i ordning här i huset. Det kommer bli bra och det känns jätteskönt att äntligen ha flyttat men fy för allt runtikring! Kartonger överallt men man hittar ingenting och flyttstädning ska vi inte prata om Pust!! Jag skulle behöva ett par veckor ledigt för att hinna med allt. Och mitt i allt detta har jag ju inte hunnit blogga om volleybollen, den kommande företagsrocken eller annat skoj som faktiskt händer. Det får nog bli när vi får Internet igen (18/10) och allt med flyttbestyren är klart. Sen hoppas jag förstås på att bjuda hit alla till vårt nya fina hem! :) Men innan dess måste jag sova så jag orkar med allt! Var har mina power naps blivit av liksom? Jag funkar inte som människa!

Inga kommentarer: