söndag 12 september 2010

Utmaning

Bättre sent än aldrig som det heter. För en vecka sedan blev jag utmanad av Lina och nu är det dags att anta denna utmaning :)

1. Skriv ett blogginlägg med dina tre bästa "klokord".

2. Uppmana minst tre andra bloggare att göra samma sak.
3. Kommentera i din uppmanares blogg när du är klar.

Mina (eller snarare andras kloka ord som jag tagit till mig) klokord:

1. Se aldrig bakåt, känn aldrig inåt, var alltid uppåt! Yrrol är ju en av de bästa filmerna någonsin och gör man bara detta så lär man ju få en bra dag! :)

2. Om du försöker att ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte "nej" när någon frågar "är det någon hemma?" Nalle Puh är bra klok han!

3. Stoppa inte mascaraborsten i ögat när du sminkar dig, det gör ont! Detta har jag kommit på alldeles själv ;)

Jag vill utmana en hel drös så se dig som utmanad om du läser det här :) Särskilt vill jag utmana Heléne som inte har bloggat på flera månader ;)

3 kommentarer:

JAG sa...

Väldigt bra klokord Johanna =) Mycket bra

Hanna sa...

Yrrol! haha :)

Johanna sa...

Visst var dom :) Och jag skulle ju säga till när jag blev klar men det glömde jag. O well, nu har du ju sett det ändå ;)
Yrrol rules!!! :D