fredag 13 maj 2011

Volleyboll och nedräkning

Nu är det en vecka sedan vi åkte ner till Göteborg och Kal & Ada och vilken superhelg vi fick!! Underbart väder då vi njöt av sol och värme mellan matcherna, roliga matcher där vi emellanåt spelade riktigt bra, och så Liseberg och massa skratt med världens bästa lag förstås! Resultatmässigt gick det bättre för oss än för GUIF ;) och vi slutade i topp 8 av 32 damlag. I gruppspelet på lördagen slutade vi på andra plats och på söndagen slog vi ut ett div 5-lag och ett elitlag innan vi fick spö av hela turneringens vinnare i kvartsfinalen. Det känns så trist att komma hem efter en sån helg och dessutom inse att inneträningen är över för säsongen. Platt fall liksom. Men nu kör vi på med lite beach under sommaren och laddar för division II till hösten :) (Skulle vilja lägga in bilder från helgen men det är ju så drygt här på bloggen så det får vara)

Nu är det bara 4 veckor kvar till skolavslutningen och av de dagarna jobbar jag 15 dagar. Vad hände?! Lite stressad är jag men det känns ändå som om jag har hyffsad koll på vad som ska hinnas med innan dess och det borde gå. Nästa vecka är mina 7:or på prao och förhoppningsvis får jag massa extratid till att lägga på rättning, betygsättning och omdömen. Det blir till att jobba lite i helgen också tror jag, utöver musikcaféet som M7:orna har i morgon. Så det gör inget om det blir halvkasst väder. Ge mig inte strålande sol för då kommer inget bli gjort ;)

Inga kommentarer: