tisdag 31 maj 2011

Långhelg!

Tisdag och redan helg för min del. I like :) Känns konstigt att vara ledig i hela sex dagar för att sedan komma tillbaka och jobba tre innan det är dags för skolavslutning. Lite helg på det och sedan jobba tre dagar innan det låååånga, häääärliga sommarlovet ;) Det känns inte särskilt jobbigt måste jag säga ;) Jag har lite kvar att göra förstås men det känns som vanligt väldigt skönt att kunna göra det hemma i pyjamas eller bikini på balkongen istället för på jobbet där det oftast är väldigt svårt att koncentrera sig och få sitta i fred.

Förutom lite jobb räknar jag med att sola lite i helgen, vara ute och promenera/jogga, träffa trevligt folk, försöka sova länge på morgnarna och fixa lite här hemma. I morgon kommer laget hit på grillkväll så i morgon blir det med andra ord storstädning hela dan :) I kväll åkte vi till Jysk och inhandlade möbler till balkongen så dom står nu nyoljade och väntar på grillgäster. (Note to self: Kom ihåg att köpa gasol i morgon, blir så svårt att grilla annars!) 

Nemen trevlig helg på er då! :D


Älskling och jag tog en promenad på kvällen, så skönt! Himla mysigt här ute på landet asså :)

Inga kommentarer: