onsdag 21 september 2011

Oups!

Oj och hoppsan vilken försummad blogg. Inläggen är få trots att jag nästan blir lika stressad över att inte ha bloggat på länge som när jag inte sprungit på länge. Vem bryr sig egentligen liksom? #tönt

Dagarna rullar på och tiden går fort. Det är mycket på jobbet med nya betyg, massa planering och rättning, utvecklingssamtal och ett schema som fortfarande inte är i ordning. Man skulle kunna säga att det är snäppet för mycket att göra för en labil person. Kanske t.o.m. för en normal person? Jag håller mig i alla fall över vattenytan och väljer att inte jobba dygnet runt, det bara vägrar jag. Jag måste få tid med volleyboll, sega kvällar i soffan och annat kul/skönt.

Har jobbat 6 veckor sedan sommarlovet. 5 veckor kvar till första andningshålet i form av höstlov. Försöker fokusera på sånt som är kul och det mysiga med hösten men vissa dagar är det banne mig svårt, särskilt när det bara regnar och är mörkt och trist. #tröttpåhöstentönt

2 kommentarer:

marja-leena sa...

du vet att # bara funkar på twitter va?! :)

Johanna sa...

# funkar överallt :) På fb också :)