onsdag 6 juni 2012

Grattis Svea

Grattis Sverige får man säga idag då. Var faktiskt ute och hissade flaggan för ett tag sen och ska göra mitt bästa för att komma ihåg att även ta in den i kväll ;) Ledig dag och jag har inte tänkt att få alltför mycket gjort. I kväll är det säsongsavslutning på Grey's så det ska förstås ses som dig bör: med brudarna.

Annars är det massa på jobbet förstås, som det är dagarna innan avslutning och sommarlov. Lite extra mycket just i år kanske med tanke på sammanslagningen och flytt av material, arbetsrum, skåp osv. Känns som jag borde se till att prata med nuvarande klassföreståndaren i min nya klass så man kan få lite hum om dem innan hon försvinner också. Oj oj vad det kommer bli spännande i höst! Känns i alla fall riktigt bra att jag får kompa med Anna :D Däremot känns det inte alls kul att lämna min klass... :( MEN jag är ju i alla fall kvar på skolan! Bara det sätter ett leende på mina läppar!


Inga kommentarer: