söndag 4 april 2010

Det sitter så fint med lov asså ;)


Det här med påsklov är ju himla bra tycker jag :) Har redan hunnit med massor och det som inte blivit gjort än är förstås jobbet jag tog med mig hem, men vad sjutton, jag har ju hela sju dagar kvar på lovet ;)

Idag har jag och darling shoppat lite. Jag hittade ett par löparskor för 1099:- 599:- och en ny klocka för 399:-. Jag är nöjd! Daniel shoppade både skinnjacka, skjorta, t-shirt, träningslinnen och strumpor och så köpte vi present till My som fyller 10 år idag. Efter det blev det fika och tårta och grejer hos födelsedagsbarnet och efter det åkte vi ut till familjen min på påskmiddag. Mycket bra dag som sedan fortsatte med en skön promenad med Mariah. Snart kommer Jenny hit och hänger lite också, tänk så mycket trevligt man kan hinna på en dag!

Jag har även hunnit röja undan en hel del i rummet och i veckan bär det av till tippen. Snart kommer det nog bli riktigt fint där inne, bara gardiner som saknas snart! En sväng till IKEA får det nog också bli, och sen ska jag hinna (jobba lite) fika med fina vänner, träna volley och även hinna med en påskfest med laget. I like my life :)

Har även kikat lite mer på hur och blir mer och mer sugen. Det lär dock ta ett tag innan vi får tummen ur och hittar vårt hus men det är kul att titta. Haha, nu när vi äntligen börjar få fint här hemma, men men ;)

Nej, det här med lov är verkligen inte fel! ;)

1 kommentar:

Anne sa...

Låter som du verkligen har det finfint!
Spännande med hus!

massa kramar