torsdag 29 april 2010

Just det, jag hade en blogg ja!


Varför känner man (jag) sig (mig) dålig och stressad över att jag inte har bloggat på över en vecka. Haha, stört. Jag har i alla fall haft fullt upp med jobbet och i helgen var vi ju på bröllop! Det var en riktigt rolig och härlig dag och det gick bra att sjunga i kyrkan. Massa söta människor sa att det var så fint och brudparet hävdade att de var nöjda så då är jag nöjd :) I fredags träffade jag söta Martina som jag inte träffat på jäääätteläääänge och det var supermysigt att bara sitta och prata en hel kväll.

Den här veckan har gått lika fort som föregående och i morgon är det fredag igen! Jag har en massa roliga saker att se fram emot och först på tur nu står Veronikas födelsedagsfest på lördag och matchen på söndag! Det kommer två lag från Västerås och spelar mot oss och ungdomslaget. Ska bli riktigt kul, det var så längesen vi spelade match nu. Och nästa helg bär det av mot Kal & Ada!!! Ska bli riktigt kul som vanligt, det vet jag. Jag har bett om ledigt på fredagen då jag ändå inte har mer än två lektioner och inte bara vill hinna hem och vända innan vi åker.

Nedräkningen till sommarlovet har börjat och både elever och kollegor går runt och har koll på exakt hur många skoldagar det är kvar :) Till skolavslutningen är det nu 22 skoldagar kvar för min del! Helt galet. Då har jag räknat bort de fem dagarna vi ska vara på Gotland. Det sitter inte fel med 8 veckors sommarlov! ;) (Jag vet, ni hatar mig för att jag alltid ska ta upp det, hehe)

Nehe, dags för kaffe och snart lite middag innan volleybollträning! Over and out!


Inga kommentarer: