tisdag 13 april 2010

Update, the short version


Vardagen är tillbaka och påsklovet är över. Jag hade en riktigt bra vecka med en hel del sömn, fix här hemma, hann med en sväng till tippen (behövligt!) och IKEA (kul!). Jag firade Mariah som fyllde år, träffade Lina och Lina, åt påskmat hos familjen, gick promenader, sjöng och var på volleyfest. Ett riktigt toppenlov med andra ord! Lite söndagsångest hade jag allt i söndagskväll men det är kul att vara tillbaka på jobbet med. Dessutom är det inte ens 7 veckor kvar tills vi åker till Gotland på klassresa och sen är det i stort sett sommarlov ;)

Mycket ska hinnas med innan det blir sommar dock och helgerna är nästan fullspäckade redan. Jag ska hinna med två bröllop, en möhippa, några födelsedagsfester, tjejkvällar, KAL&ADA(!!!), sång... och så allt som ska hinnas med på jobbet innan dess också... På fredag ska jag för övrigt rida. Hehe. Jag och fyra kollegor ska få en ridlektion och detta måste ju verkligen förevigas i bilder. Jösses amalia! Det blir nog skoj!

Annars har jag mest fått dille på stegräknartävlingen vi är med i på jobbet. Självklart måste jag vara bäst i laget men än slår jag inte alla på jobbet :) På två veckor har jag däremot hunnit gå 208,7 km - inte illa! ;)





5 kommentarer:

Hanna sa...

Nar är Kal & Ada? Vill ju träffa dig när du är i stan :D

Johanna sa...

Helgen 8-9 maj! Det är ju nästan tradition att vi ses då så det tycker jag ;)

Natalie sa...

Shit vad du har vandrat!!
Imponerande...hur långt ska du gå?

Johanna sa...

Tjaa, vi ska gå jorden runt på 80 dagar men det är det ju knappast :) Tvivlar på att man gått så långt heller men ett hyffsat stegsnitt har jag iaf :)

JAG sa...

Tycker du är jätteduktig. Det var ingen dålig bit det =)