måndag 14 juni 2010

Duktig flicka!

Nu är jag riktigt stolt över mig själv måste jag säga! Jag har precis skrivit klart alla omdömen i Dexter och kan med andra ord med väldigt gott samvete ta sommarlov i morgon!! Uuuiiiih!!!! Det enda jag har kvar att göra i morgon är att sortera lite pärmar och lämna in en hel del dokument till arkivet (eftersom jag rensade och städade så duktigt idag :)) och det känns riktigt, riktigt najs!!! :D

Hur ska jag fira detta nu då??



Självsäker, glad och kaxig ;)

2 kommentarer:

leapox sa...

Grattis måste man väl säga!!! Själv har jag en klass kvar, betar av den imorgon fm innan mitt superstädarjag träder fram. Ses imorgon då!

Johanna sa...

Hehe, bra med superstädarjag :) Jag gick som sagt igång idag och det var helt sjukt vad mycket som kastades :) Ses imorrn!!