onsdag 30 juni 2010

Lata sommardagar

Veckor och dagar flyter ihop när man är ledig och jag har aldrig koll på vad det är för dag eller datum längre. Har dock noterat att det blir juli i morgon, fort går det. Dagarna har mestadels spenderats ute i solen. Sol, bad och en bra bok och mina dagar är räddade. Lägenheten förfaller och kylen gapar tomt men jag njuter ändå (jag behöver ju oftast inte se eländet). Idag är det dock lite mildare väder och jag har gett mig sjutton på att iaf dammsuga :)

Midsommar blev riktigt lyckad! Vi åkte ut på flotten och hade det jätteskönt i solen. Det var lunch, nubbe, sol och bad, husvagnshits på stereon, grillning, kubb, dart och skratt. Mycket lyckat med andra ord!


Annars har jag som sagt mest solat och läst böcker. Jag har hunnit med några after work med tjejerna, Sex and the City 2 på bio, lite shopping, fika och ännu mer sol. Jag njuter med andra ord ordentligt av semestern och störs inte avsevärt att jag inte kommer resa utomlands i sommar. Flytten hägrar ju borta i september så det finns ju saker att lägga pengar på :)



Le flotte i all sin midsommarprakt :)

Johanna hjärta sol och bad!

Ha det gott i solen mina vänner!

3 kommentarer:

leapox sa...

Låter som att du njuter av sommaren till max! Bra att ladda batterierna inför hösten ju. Ha det bäst!

Psst... flotten ser ju urmysig ut!

Johanna sa...

Det gör jag verkligen :) Hoppas du har det lika bra! Hur mår Bertil? :)

leapox sa...

Bertil mår prima :D Så skönt att vara ledig!