torsdag 29 juli 2010

Boda borg för "de förberedda, riktiga människorna"


Igår begav vi oss (jag, Heléne, Mariah och Joanna) mot Karlskoga och Boda borg!!  Valter höll hela vägen (fast jag är lite orolig för honom nu, ska nog inte bege mig ut på några längre resor innan han får sig en genomgång)! Sjukt kul dag, som det alltid är när vi är där :)

8 timmar i ett äventyrshus resulterar helt klart i skrubbsår, blåmärken och träningsvärk (speciellt när man inte har rört på sig ett endaste litet dugg sedan Kal&Ada första helgen i maj ;)) men det är såå värt det!! Tänkte bege mig in på att förklara den nya banan Spökhuset men jag vet inte var jag skulle börja... :) Heléne som fick panik första gången, ben som slogs gula och blå, min nästan-panik-attack varje gång vi kom in i läskiga rummet och hur vi måste ha sett ut när vi alla låg blick stilla i en form av tillbe-Allah-ställning. Hahahaha! Wish we had a picture, det går liksom inte att beskriva :D


Boda borg!!


Joanna kan det här! :)


Hmmm...


Du först! Nej, du först! Nej, du! Ok... :)


Lunchpaus!


Vi är riktigt stolta! 10 banor klarade, varav 3 svarta, 5 röda och 2 gröna!

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, Boda borg!! Älska! :)