söndag 4 juli 2010

Härliga dagar i medelhavsvärme

Helgen har varit riktigt skön och härlig (som att det spelar roll om det är vardag eller helg nu för tiden ;)). I fredags latade jag mig lite i solen innan jag, Bea och Lina åkte till Slagsta glass, shoppade för kvällen och hade en supermysig kväll ute i Björsund. Vi blev lätt nostalgiska när vi tre cyklade ner till badet, det var precis som när vi var små :) Vi badade, hoppade bomben från flotten, grillade gott, hoppade studsmatta och hade det super hela kvällen <3

Igår och idag har det varit häng i Vilsta som gällt. Igår slocknade jag som en stock vid femtiden och kom inte igång igen. Därav blev det varken grillkväll i Fröslunda eller spelkväll hos Jenny men jag antar att jag blir helt slut av solen och värmen som så många andra :)

Ljuvlig kväll i Björsund

Inga kommentarer: