torsdag 22 juli 2010

Tappade ord och försvunnen vecka

Var tog veckan vägen?? Som vanligt hänger jag inte med i svängarna :) Jag har varit ute i Kjula ett par gånger och solat lite, gosat och gått ut med Sally-vovsingen och funderat på hur vi ska ha det där ute när vi flyttar ut ;) Igår var det AW med brudarna och det var himla trevligt, som vanligt. I morse åkte darling iväg mot Idre med Robin och motorcyklarna så nu är jag gräsänka igen. Första kvällen som gräsänka tillbringas i soffan. Är lite lätt uttråkad men för slö för att ta tag i något eller lura med nån på äventyr. Det får vänta helt enkelt. Vad händer i helgen? ;) Och jag har uppenbarligen helt tappat förmågan att uttrycka mig ok i ord. Over and out.

Numera vårt hus :)

1 kommentar:

Razmus sa...

Kommer och häsar på någon dag haha :D