lördag 5 februari 2011

And I keep rockin' on


Tiden går fort och det är redan helg igen! Lördag och det är dags att ta tag i dagen. Sovmorgonen blev väldigt lång efter att igårkväll varit på "releaseparty" i Fröslunda. Hade en mycket trevlig kväll med brudarna. Jösses vad det skrattades, jag har banne mig träningsvärk i magen idag :) Nu är det dock dags att göra nåt av dagen och jag planerar att dammsuga stans dammigaste golv, tvätta lite och åka och handla. Daniel letar bil på Blocket för vi skulle nästan behöva köpa en bil idag också. Man kanske ska styrketräna lite i kväll (ingen mage, det behövs inte efter gårdagen ;)) också. I morgon är det dags för hemmamatch igen och på kvällen ska värsta bästa kvartetten sjunga bröllops- och kärlekssånger i Kloster. Kom och lyssna vet ja, 18:00 i Kloster kyrka.

4 kommentarer:

Anne sa...

Lycka till med såväl matcj som sjungandet!!

kram kram

Heléne Eriksson sa...

Haha, nu fattar jag varför jag hade träningsvärk i magen i lördags och söndags. Kopplade inte var den kom ifrån! (:

Johanna sa...

Haha, precis! Vi får göra om det snart igen :)

Heléne Eriksson sa...

Inte releasefest, men vanlig fest! (: