lördag 26 mars 2011

Helg igen

Lördagkväll och det blir en lugn kväll hemma i soffan. Ska gå och duscha snart och sen bara slöa. Inte för att jag har gjort så mycket annat resten av dagen ;) Har fått lite tvätt tvättad, städat lite och druckit kaffe hos Heléne, annars har jag mest latat mig. Igår var vi i Torshälla på personalfest som var väldigt lyckad! Italiensk buffé, goa och glada kollegor och lite tävlingar och lekar, very nice. Kvällen avslutades på Josefs, premiär för mig.


I morgon är det dags för sista matchen för säsongen och vi möter Puls i Stockholm. Vi är bara sex spelare som åker med och det känns ju lite trist men det ska nog gå vägen ändå :) Hade varit kul om alla kunde vara med sista matchen bara. Sen är det pepp för Kal & Ada i Göteborg som gäller!

Tiden rusar fram (särskilt i natt då en timme försvinner) och snart är det vår på riktigt. 1 april på fredag, galet. Det är bara tre veckor kvar till påsklovet och typ tolv veckor kvar till sommarlovet. Crazy. Har massa att göra på jobbet men det går trögt nu. Högen med uppgifter, prov och uppsatser som ska rättas bara växer och växer och ger mig lite småångest. Snart är det dessutom dags för de nationella proven i engelska också...


Kom ihåg att ställa om klockan till sommartid i natt :)




Inga kommentarer: