fredag 1 april 2011

Bloggtorka

Veckan som gått har varit helt galen känns det som. Det är väldigt mycket på jobbet (ibland funderar jag verkligen på hur det är tänkt, när ska vi hinna jobba pedagogiskt och faktiskt undervisa?), jag är trött och slut och hemmet förfaller. Men nu är det i alla fall helg igen (enda gångerna jag tycks hitta tid till att blogga numer) och jag ska försöka vila upp mig och roa mig. Skulle verkligen behöva jobba en del med men prio ett är sömn och kalas, banne mig :) Idag fyller Mariah år *trumpeter och fanfarer* och det ska firas i morgon. På söndag ska vi fira Bea som också har hunnit fylla år så massa kalas blir det!

Vad har annars hänt sen sist då? Vi har spelat och vunnit säsongens sista match (3-2 mot Puls i söndags) och drygade ut poängen ytterligare. Känns riktigt skönt att ha vunnit serien :) Igår hade vi möte om lagets framtid och det verkar som om vi kommer kunna få ihop folk till att gå upp i division II i höst! Det ska bli riktigt kul!! Möta nya lag (som antagligen/förhoppningsvis är bättre och kommer krossa oss lite emellanåt. Ok, förlora är inte alls kul men det ska bli kul att spela mot bättre lag för då spelar ju även vi bättre!) och få lite mer utmaningar!

Nu ska jag fortsätta baka bröd och njuta av att det är fredag och helg! Myskväll i soffan är på sin plats idag! Over and out!

Inga kommentarer: