lördag 7 april 2012

Lördag? Tisdag? Jag vet inte.

Det är visst påsk. Jag blir dagvill och sover konstigt men det gör ingenting. Igår var vi hemma hos familjen och åt påskmiddag och spelade spel (Psst... Jag vann. Ville bara få det sagt!) och idag har vi varit en sväng på Tuna park, varit ute och gått lite, druckit kaffe hos mamma och pappa och slöat massa. Påskpyntet lyser med sin frånvaro så när som på en chokladhare som svärmor kom med igår, ett gult ljus och ett tomt påskägg. O well :) Kvällen kommer spenderas i soffan med darling och någon film, kanske ett glas vin skulle sitta fint också.

Bild från stadium.se
Ett av dagens köp, I love!! :D Helt super är att jag, förutom de 25%  i rabatt, även kunde köpa juniorstorleken 38,5 (juniorstorlek really?) och då fick betala 449 kr istället för 1199 kr. 
Jag är mucho nöjd!

Inga kommentarer: