måndag 15 september 2008

Läraren letar lärdomar, lyssnar lyhört

Asså, han är typ asägd!
Ja, men orka hålla på och dampa runt hela tiden.
Värsta emo!

Jag lär mig så många nya ord. Jag undrar vem som lär sig mest, jag eller mina elever? :)

Jag är trött. Men såå glad att jag inte behöver plugga mer! Är inte ett dugg avundsjuk på tentaplugg och inlämningsuppgifter. Istället ska jag i veckan ha föräldramöte, gå på konferens och självklart ha mina lektioner. Känns faktiskt mycket roligare! :) Jag antar att kroppen snart kommer hänga med och sluta vara så förbenat trött hela tiden. Men efter några år har man kommit in i det har jag hört. Några år... :)

Nej, nu ska jag iväg och fika med Sandra och Carro *yeay*

2 kommentarer:

GO sa...

HAHA asägd var bra :)) Mera sånt här, så man typ hänger med liksom!

Anonym sa...

värsta coola alltså.... ha ha
jadu, fagens unga och deras ordförråd.....

krrraaaaaaam