fredag 26 september 2008

Showboat

Blogginläggen lyser med sin frånvaro har jag märkt. Mina alltså. Det är väl så ibland antar jag. Det är mest jobb som gäller och jag har märkt av det där problemet med att lämna jobbet på jobbet och inte tänka mer på det när man kommer hem. Svårt i detta yrke.

Igår var jag och tittade på Showboat som har premiär i morgon. Eskilstunas största musikalsatsning som jag bara kan rekommendera alla att gå och se :) Jag måste ju även påpeka att min klass är med, både bakom och på scen. Sötaste. Musikalen har som sagt premiär i morgon och de kör onsdagar-söndagar fram till 22:a november.

Det är helg igen och det är ju inte helt fel! Veckorna går i ett rasande tempo tycker jag. Med en förkylning som bröt ut igår ska det blir skönt att bara ligga i soffan och mögla i kväll. I morgon blir det tjejkväll - najs najs!

Inga kommentarer: