fredag 3 juli 2009

Dåligt väder - dags att ta tag i städningen!

Hittills har den här sommaren bara varit helt underbar! Jag njuter för fullt av den och inte nog med allt kul jag har gjort har jag även en massa roligt att se fram emot!

De två senaste veckorna har vi bott i Vilsta och njutit av utomlandsvärmen. Solat, badat och ätit massa glass. Helt underbart. Har suttit ute mer än jag spenderat tid inne, spelat massa yatzy och snackat massa skit. Varit på volleybollfest, dansat, badat ännu mer och njutit för fullt. Igår hann vi med att shoppa lite också, najs najs. Jag behöver dock hitta ännu en bikini känner jag, inför Greklandsresan :) Idag kom dock regnet och åskan och jag ska göra mitt bästa för att ta tag i lägenheten som har förfallit under dessa veckor (vem städar när det är 30 grader varmt ute liksom...). Städning står på schemat med andra ord!

I morgon ska jag vara barnvakt och gullungarna Maija och Wilma *mys* Hoppas på lite bättre väder så vi kan busa utomhus också :)

Nehe... Det blir visst inte städat när jag sitter här och ugglar. Dags att ta tag i dan!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, vi har haft det snuskigt bra i två veckor, och ack så roligt :)