söndag 26 juli 2009

Från sol och bad till feber och halsont

Jag skulle kunna skriva en kortare novell som inlägg om veckan på Rhodos men jag avstår från det. Jag har haft det helt underbart bra och självklart blir resan ännu bättre när man kommer hem och jämför. Vädret är inte alls lika kul här hemma, maten lagar sig inte själv, det finns inget hav att slänga sig i och dessutom har jag blivit sjuk. Vill självklart tillbaka men kan ju trösta mig med att jag får åka till Italien snart ;)

Veckan utomlands innehöll iaf det sedvanliga; god mat, massa sol och bad, underhållning, utflykter (i singular dock), ännu mer sol och bad och massa massa lyx. Brännan lär vara helt borta om några dagar *blä*

Daniel menar att jag har fått svininfluensan och i natt var jag beredd att hålla med. Mådde groteskt dåligt och kände nästan att det var nära att jag ville åka in till sjukan när jag fick svårare att andas, låg och kallsvettades och mådde illa. Detta gick tack och lov över och nu är jag tillbaka till ont i halsen och lite småfebrig. Nu får det se till att släppa, jag ska ju till Sthlm på onsdag!


Inne i Rhodos stad

Mums med efterrätt!

Vårt otroligt duktiga och underhållande Animation Team

Esperides Beach Hotel
På Fejsan finns fler bilder... :)

Inga kommentarer: