söndag 12 juli 2009

Tick tack

Tiden går fort, har jag sagt det förut? ;) Halva sommarlovet har gått, helt galet ju! Har ändå hunnit med en massa kul redan och mer ska det bli :) Den här veckan har bara rusat iväg, trots att jag har varit gräsänka. Jag har träffat massa barn och fikat med deras föräldrar och vänner, varit på after work, firat pappa som fyllt år, shoppat lite, storstädat, haft fest, varit hos farmor och förberett lite inför resan nästa vecka (wohooo!)

På onsdag åker jag till utlandet med mamsen. Ska bli skönt att få vistas i sol och värme igen, bara slappa, sola, bada och läsa böcker. Massa skönt! :) När jag kommer hem har jag tänkt att det ska vara fint väder här hemma igen så man kan göra lite mer i sommar innan man ska tillbaka till jobbet. Vi pratade om att åka ut med segelbåten igen och så får det ta och bli lite Stockholm, IKEA och annat skoj.

Man gillar ju sommarn. Trots att vädret inte alls är lika kul nu som för två veckor sen :)

Inga kommentarer: