onsdag 17 mars 2010

I have this kind of goofy smile on my face today ;)

Jag vet inte om det är solen och plusgraderna som gör det, eller the fact att måndagen och tisdagen var så extremt stressiga. Oavsett vad så känns allt så bra idag! Jag har känt mig duktig på jobbet som redan har rättat alla B-delar på nationella provet i engelska som eleverna gjorde igår (60 prov) och även fått lite annat fixat på jobbet som väntat lite på en hög.

Solen skiner, i helgen är det vårdagjämning och snart är det dags att ställa om till sommartid. Snön smälter och det är nästan så man får lite vårkänslor - härligt! Nu på eftermiddagen hinner jag fixa lite här hemma och planera in när allt ska fixas och i kväll blir det tjejkväll med Monika, Mariah och Grey's Anatomy! Det här är helt enkelt en bra dag.

På det så har jag bara 11 arbetsdagar kvar till lovet ;)

2 kommentarer:

JAG sa...

Va kul att du är så glad =)

leapox sa...

Ah, hade missat vårdagjämningen! & nu är det bara vänta till onsdag och nästa bibba med nationella prov... :)