måndag 1 mars 2010

Mars - en vårmånad med knopp i håret?


Ny vecka, ny månad, nya tag efter lovet :) Känns ju sådär att mars inleddes med ett riktigt snöoväder. Det tog ett tag att gräva fram Valter efter jobbet och det kändes ju sådär stabilt att ta sig hem. Hua. Ge mig vår, helst igår! Nu är man lite lätt trött efter att ha gått upp 6:30 för första gången på ett tag. Tänk vad slö och trött man kan bli av att vara lite ledig ;) Dags för en varm dusch och sen slänga sig i soffan framför Familjen Annorlunda tror jag. Eller varför inte gå och lägga sig riktigt tidigt för en gångs skull?!


Gårdagens match är för övrigt något jag inte alls vill prata om. Grrrr!! Vi som började så bra... 2-0 efter två set och i det tredje ledde vi stort ett tag. Så incredibly irriterande och surt att vi sen bara tappade allt och loosade med 3-2. Jag är bitter! Här finns ord från vår coach om det hela... 


Efter matchen var det bara att slänga sig i bilen och jalla hemåt. In och ut ur duschen på en minut eller så och sen skynda vidare till Fors där vi skulle sjunga. Med tanke på omständigheterna gick det ändå bra, åtminstone om man ska tro mamma och vänner (som inte aaaalls är partiska, haha) Har för övrigt bangat ur att sjunga på GUIFs nästa hemmamatch. Känner inte för det. Som tur är behöver jag inte ha dåligt samvete för det *pustar ut*


Nehe, det var dusch och sen soff-time ja. Over and out!


Varför blir det dubbelt radavstånd när jag bara trycker enter en gång? Anyone?


5 kommentarer:

Natalie sa...

Hehe...ja, jag la mig åtta igår...och sov till halv tio =(
Galet. Jag skyller på vädret!

Hanna sa...

Testa att tryck shift + enter så ska du se att det bara blir enkelt radavstånd! :)

Johanna sa...

Jag hade gärna fortsatt att sova så Natta, dumma jobb *hahaha*

Tack Hanna! Nu gick det ju galant! Så var man ju inte tvungen att göra förrut... Wiiieeerd :)

Coach sa...

[Enter] = nytt stycke men håller man ner [Shift] samtidigt som man trycker [Enter] byter man bara rad i samma stycke.
//It-Coachen ;)

Johanna sa...

Coach: Det brukade vara så men trycker jag bara Enter nu blir det automatiskt dubbla radbyten. Trycker jag dock ner Shift samtidigt blir det som det brukar bli med enbart Enter :) Mycket konstigt :)