fredag 19 mars 2010

Man har det bra asså


Av någon anledning känner jag verkligen att jag behöver den här helgen. Inte för att veckan har varit jobbigare på något sätt men ändå, det känns riktigt bra med helg precis nu. Har en riktigt bra helg framför mig känner jag. I kväll blir det middag med kollegorna vilket brukar leda till många hysteriska skatt, i morgon ska jag ner på stan och hitta lite kläder för nästa helgs äventyr och sen ska jag fika med vännerna. På söndag är det dags för näst sista matchen, även sista bortamatchen för våren. Efter det väntar endast 5+4 arbetsdagar innan påsklovet då jag planerar att fixa en massa här hemma och passa på att sova länge, länge på morgnarna :)

Nu är frågan om man ska sätta på lite mer kaffe och slökolla på Simpsons innan det är dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning eller om en lite tupplur behövs mer... På jobbet kan de för övrigt inte få ihop hur en som går och sjunger, nynnar och visslar hela dagarna kan vara så trött och sova så mycket middag ;) Jag är nog helt enkelt en pigg och glad person som bara råkar vara väldigt trött väldigt ofta och som uppskattar power naps nästan lika mycket som varma sommardagar :)


1 kommentar:

Anne sa...

Hoppas du får en riktigt fin helg gumman!

krrrram