lördag 13 november 2010

Helgbestyr

Det är lördag och dags för mig att ta tag i allt som jag aldrig hinner i veckorna längre. Det är dags att ta tag i den enorma tvätthögen, dammråttorna i hörnen och oredan här och var. Kanske ska ta tag i att lära mig allt inför showen på torsdag också.

Mucho important att alla kommer och stöttar oss (jag tjatar, jag veeeeet). Jag menar, vad gör man annars på torsdagkvällar vid 21-tiden? Klart att ni måste komma till Lokomotivet! ;) Man kan köpa biljetter lite här och var men å andra sidan tror jag inte att det blir slutsålt så man kan nog bara komma dit när det är dags och lösa biljett. Domarna går ju inte bara på vårat übersnygga och proffsiga framträdande utan också på mutor och publikstöd!

Men nu är det dags att dra igång spotify på max och ta tag i städningen!

1 kommentar:

leapox sa...

Håller verkligen tummarna! Stöttar hemifrån denna gång. Ha så kul ikväll!!!