lördag 2 juli 2011

och hon njuter av sommarlovet...

För att ha sommarlov har jag varit uppe några svängar på jobbet alldeles för mycket. Nu däremot, nu är det lov på riktigt! Jag har inga mer inplanerade träffar med extramorsorna och jag sätter inte min fot på jobbet förrän den 10 augusti igen ;) Jag vet ju dock hur det är, svisch kommer det säga och så är det dags att aktivera hjärncellerna igen. Bäst att göra det bästa av tiden fram till dess helt enkelt :)

Veckan som gått har känts fullspäckad, men bara med trevliga saker! Det har firats midsommar (som blev mycket trevlig!), vi har varit på 2-årskalas, åkt motorcykel, jag har spelat beachvolleyboll, solat och badat i Skjulsta med Ruben och Ruben, umgåtts, badat och solat och myst med Lisette, varit på After work (after beach) med delar ur bästa laget, fikat med fina flickor i solen och varit på IKEA. Däremellan har jag hunnit springa lite, lunchat med extramorsorna, varit på återbesök hos farbror doktorn och latat mig ordentligt. Är med andra ord väldigt nöjd med veckan som gått.

Resten av sommaren bjuder inte på så många planer men det känns faktiskt inte ens jobbigt. Trodde jag skulle klättra på väggarna för längesen men det är skönt att ta dagen som den kommer. Eventuellt åker vi över till Gotland några dagar sista semesterveckan och annars är det lite sång inplanerat, på dop och bröllop. Förhoppningsvis blir det några turer med flotten och någon helg i skärgården med Ann och Bosse på deras båt men annars hoppas jag mest på soliga och lata dagar. Idag är det däremot dags att ta tag i lite städning, heja heja!

Inga kommentarer: