måndag 5 december 2011

December it is.


Det har blivit december. Mysigt. December är ju bra mycket mysigare än alla andra vintermånader eftersom man i alla fall får tända adventsljusstakarna, julpyssla lite, titta på julkalendern och börja fundera på julklappar. Nedräkningen till jullovet har börjat och det ska inte bli helt fel med sovmorgnar i 2,5-veckors tid :) (13 arbetsdagar kvar!! ;)) Innan dess ska mycket göras förstås, som jag skrev i förra inlägget, men jag känner mig inte avsevärt stressad utan det känns som jag har koll på läget. Jag är i fas med rättningsarbetet på jobbet, i morgon ska jag skriva omdömen så det ryker och snart är betygen satta. Med andra ord är det snart bara luciatåg, julmys och pyssel kvar på jobbet typ. I like. I början av hösten undrade jag hur jag skulle klara av den här terminen och nu är den snart slut, galet! Vi har bara en match kvar i år, hemma på söndag (Hur det gick igår ska vi inte prata om. Don't ask.). Fort går det, snart är det 2012!

Och nu kom jag precis ihåg att jag ju startade en sån där lista... Attans, måste jag ta tag i! :)

Inga kommentarer: