lördag 23 augusti 2008

Män som hatar kvinnor

Ok, jag har inte lärt mig att länka till videos och nu skulle jag gärna göra det. Want to teach me anyone?? Jag blev lite smått eld och lågor när jag såg att man kunde tjuvkika på trailern till Män som hatar kvinnor som kommer ut som film i mars nästa år.

Vilken besvikelse. Jag kan som sagt inte lägga upp trailern men den ligger här. O well. Den tråkiga trailern till trots, i mars 2009 ska jag titta på min favvo Michael Nyqvist när han spelar Mikael Blomkvist i Män som hatar kvinnor. Kan man annat än älska böckerna? Jag hoppas att filmen kommer vara i närheten av att göra boken rättvisa.
Väntar med spänning...

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh Mikael!!! Cant wait!

Heléne Eriksson sa...

Uäk! Är det bara jag i den här världen som tycker att Nykvist är scary?

Johanna sa...

Heléne: Antagligen inte men hur kan man tycka det? Han är ju underbar :)