tisdag 26 augusti 2008

Yearbook yourself!

När jag läste Lottens blogg så kunde jag bara inte låta bli. På Yearbook yourself kan man ladda upp en bild på sig själv och helt plötsligt se hur man skulle kunna ha sett ut (i sin nuvarande ålder) för 10, 20, 30, 40, 50... (ok, you get it) år sedan. Eftersom jag snabbt hittade denna bild på mig själv kunde jag ju bara inte fortsätta att leta efter en annan look. Det här är ju så jag, läraren *skrattar fortfarande* Är jag inte snygg så säg?!!

Johanna, 1964

In på sidan och lägg upp på bloggen sen tycker jag! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, snyggt med brillorna på sniskan!!! hot teacher!!!

Heléne Eriksson sa...

Nej! Johanna, du Måhåste skola om dig. Du kan inte vara lärare om du måste se ut så där om några (hehe) år!!

(:

Ica sa...

ey. snyggobert

Johanna sa...

Jag har aldrig varit snyggare, helt klart!

GO sa...

HAHA det här var ju askul, kolla in mina bilder :))