onsdag 27 januari 2010

Extreme(?) homemakeover

Vi har fått för oss (eller nej, Daniel fick för sig och jag hakade på :)) att måla om i vardagsrummet och hallen och sätta upp en fondvägg i vardagsrummet. Det blir nog någon form av kaffe-mocca-ljus-something-färg i hallen och något ljust i vardagsrummet. Någon som har tips på snygg fondvägg? :) Projektet förväntas inledas i helgen, ge mig tips! :)

Skulle hemskt gärna vilja köpa ny hatthylla och skohylla till hallen också, köpa nytt vardagsrumsbord, införskaffa taklampa, fixa till gardinerna där, köpa nya köksmöbler och några tavlor till... Men en sak i taget heter det väl?


5 kommentarer:

Ica sa...

Jag skrev precis klart en artikel om tapeter och färg. Om du är riktigt snäll kan du få läsa den. Tycket ni ska satsa på fondvägg med tapet isf.

Johanna sa...

Nu hängde jag inte med, jag skrev väl att vi skulle ha en fondvägg? Klart det blir en tapet :)

Ica sa...

Ja, men jag menade då: "jag tycker ni ska ha en fondvägg med tapet." istället för "jag tycker ni ska ha en fondvägg som är målad" Bättre? =)

Johanna sa...

Ahaaaaaa :)

Anne sa...

Hoppas ni hittar något som känns bra!
Finns ju så många häftiga tapeter!

kram kram