lördag 13 februari 2010

Bröllop


Det är mycket med bröllop och bebisar nu måste jag säga. 

Idag var jag i Fors kyrka på min jobbarkompis Linnéas bröllop. Blödig som man är började ögonen tåras redan när jag såg henne komma in i mittgången med det största leendet i mannaminne :) Igår satt Lina och jag och bläddrade i en bröllopstidning. Man blir ju lite sugen alltså... :) I vår är vi bjudna på två bröllop varav jag ska sjunga på ett. Det är alltid kul och jag blir stolt och rörd över att få vara med.

Två av mina jobbarkompisar är gravida och mina vänner Lina och Lina ska också ha barn i sommar. Den där klockan alla pratar om tickar på ;)

Annars förundras jag som vanligt över att tiden går så fort och att det redan är helg. En arbetsvecka kvar och sen är det sportlov. Hur gick det till? I morgon har vi hemmamatch och det känns ju inte riktigt bra att tre av våra spelare inte kommer kunna vara på plats... Vi kommer möta ett betydligt bättre lag men det är väl bara att försöka ha kul ändå.

Nu ska vi se hur jag ska roa mig i kväll. Daniel är iväg med Robin och då borde man ju passa på att antingen bjuda hit nån eller hitta på nåt. Chansen finns dock att jag myser ner i soffan med något gott att äta och dricka och njuter av att vara ledig bara :)

1 kommentar:

JAG sa...

=) va roligt att du ska sjunga!
Strunta i klockan, tiden blir när man vill =)
Du är ju ung ännu =)