lördag 6 februari 2010

Gammal äldre äldst

Jag tror jag börjar bli gammal. För andra helgen i rad sitter jag hemma och bara såsar på kvällarna. Helgkvällarna har verkligen blivit en tid för återhämtning. Jag är gammal.

Idag for vi iväg på årets första bortamatch och det är väl egentligen något vi allra helst bara vill glömma ;) Vi mötte laget som vunnit sin serie i höstas, Vallentuna, och var förberedda på riktigt motstånd. Vi (jag i alla fall) trodde ändå att det skulle bli en jämn och rolig match men man kan inte ha rätt jämt... Första set var helt ok och det var jämt men sen vet nog ingen av oss vad som hände. Katastrof är ett bra ord. Men men, man kan inte vinna varje gång :) Nästa gång ska vi allt visa vad vi kan egentligen :)

Lördagkväll alltså och idag börjar ju Melodifestivalen. Ska det vara så illa att jag måste sitta och titta på det? Och dessutom själv? Jag ÄR gammal ;)


5 kommentarer:

GO sa...

Ja, jag kommer nog på söndag o tittar! Är det sant att även om ni lyckas kvala in till stockholms-trean så får ni inte spela där sen??

Johanna sa...

Kvala in till TVÅAN :) Ja, det är sant. Om vi vill spela i tvåan måste det vara i Sörmlandsserien och där tror jag vi kan välja att spela om vi vill men det hänger väl på hur det ser ut med spelare och så.

Vad kul att du nog kommer och kollar! :) Då blir du kanske lite sugen att hoppa på igen ;)

Natalie sa...

var har du mannen??

Ica sa...

Jag trodde med det, och det SKULLE blivit en jämn match. Hade vi fått bestämma hade det blivit så =)

Johanna sa...

Mannen satt vid datorn men slet sig sen :) Jag svek dock Melodifestivalen efter ett tag och tittade på film istället :)