söndag 7 februari 2010

EFTERLYSNING!


Jag behöver hjälp mina vänner! Det verkar inte bättre än att jag kommer sjunga på en av GUIF's hemmamatcher igen och då kommer problemet tillbaka: Vad ska jag sjunga?? Att först och främst hitta låtar som passar är supersvårt och sedan kommer problemet att hitta musiken.

Så, nu vill jag ha minst 10 förslag från samtliga som läser detta! Lämna dem antingen i min brevlåda, min mailbox eller varför inte som en kommentar ;) Hjääääälp miiiiiig!!!


Jag funderar på att köra en av låtarna som en favorit i repris ;)

8 kommentarer:

Ica sa...

Som din manager måste jag faktiskt fnula lite på det här. Men då gäller det att du lyssnar på mig också. Sist gjorde du ju bara det till 50% ;)

Johanna sa...

Jag minns inte riktigt vad de där 50% handlade om men eftersom jag funderar på att behålla en av låtarna (och jag tror du vet vilken) så lyder jag ganska bra redan nu tycker jag :)

Hanna sa...

Jag har ju bara rocklåtar på min lista ;)

LINAN sa...

Shit. Nu åkte jag dit. När jag går in här för att uppdateras så ställer du krav på något som är omöjligt att uppfylla!!

Lycka till! ;-)och vad kul att du ska sjunga!

Natalie sa...

Wow...vad roligt!!
Du är så himla duktig, låtval...jag ska klura lite och återkommer.
Kramkram

Johanna sa...

Alla förslag tas tacksamt emot som sagt ;)

GO sa...

Öööh svårt.. har ingen aning om vad du gillar att sjunga... för det måste ju vara nåt du gillar!

leapox sa...

Åh, vad kul, Johanna! Hm... låtval är ju supersvårt... "We are the champions" med Queen "You're simply the best" med Tina Turner, kanske heh heh... Usch, vad svårt att välja låt. Min lilla Maja (3,5 år) säger "Mama Mia" med Abba... Vi är inte så värst sportfixerade här hemma så du kanske ska ignorera våra låtval ;)