måndag 18 april 2011

Shopaholic?

Idag har jag fundrat på vad som ska inhandlas på IKEA på onsdag och så har jag faktiskt varit duktig med att hålla i plånboken fast jag var på stan en sväng (köpte bara ett baslinne på Gina och lite ljus och prydnadssaker på Village). Men så råkade jag visst internetshoppa lite så här på kvällskvisten... Oups... ;) Det blev bl.a en klänning:


Klänning från Sara Kelly som jag faktiskt fick för 299:- istället för 499:-


Kanske det mest komiska köpet: ett par Reebook löparbyxor. Men tänk vad bra de kommer passa mina snygga vita-rosa löparskor ;)

(Ps. Jag kan faktiskt stryka en del från listan på to-do-stuff som jag publicerade härom dagen.
  • byta till sommardäck på Valter (han fick dessutom en ny hel lampa)
  • hitta strykbrädan och stryka gardinerna som är lite för långa
  • städa (behövs dock kompletteras förstås)
  • springa in nya skorna (premiärvändan genomförd iaf, mer blir det)
  • (luncha med extramorsorna - halvvägs ;))
  • (fira fler födelsedagsbarn: 1 klar, 4 to go)
  • leta utemöbler, grill och lite annat smått och gott: Grillen är beställd!

    Rättningen ligger kvar och väntar men jag ser mer fram emot mer kaffe i solen, IKEA, volleyboll och hemmafix. Ds.)

Inga kommentarer: