måndag 2 januari 2012

Gott Nytt 2012!

Det har blivit januari och vi har lämnat 2011 bakom oss. Jag måste säga att det känns bra att lämna det året bakom mig. Året innehöll självklart väldigt många positiva och roliga inslag men överlag har det inte varit något toppenår direkt. Tror inte det blir någon riktig årsresumé i år, minnet är för kort :) Något jag har fått klart för mig är att jag har världens bästa jobb och kollegor. De har varit helt toppen och jag verkligen fått visat för mig vilka fina människor jag har runtomkring mig. Det har jag verkligen utanför jobbet också!

Nu har jag en vecka kvar på jullovet och inget speciellt planerat. Ska äntligen få köra volleyboll igen då vi har vår första match redan den 14:e, sen ska här drickas kaffe, läsas, pusslas och förhoppningsvis träffa lite folk. Idag är det nog dags att plocka ner julen, fast granen och adventsljusstakarna får stå kvar några dagar till. Lite ryggträning på det och så har det blivit dags att ta tag i tvätten igen. Heja heja!

Inga kommentarer: