fredag 27 juni 2008

Examensbevis, efterlängtad helg och EM-final

Idag har jag (förmodligen) satt min sista fot på högskolan, ever! Jag har hämtat de sista tentorna, skrivit ut mina samlade poäng och lämnat in ansökan om examensbevis. Känns bra! När folk frågar hur det känns att vara klar slår det mig verkligen hur otroligt, himlastormande skönt det faktiskt är! Jag får fortfarande dåligt samvete när jag ligger i soffan för länge, innan jag kommer på att jag faktiskt inte behöver stressa över någonting. Det lär ju förvisso ändras när jag väl får jobb men nu får jag njuta. När jag kommer hem från (sommar)jobbet är jag ledig. Underbart.

Nu är jag ledig i hela tre dagar i rad och det ska firas. Eller ja. Jag ska passa på att göra massa skoj i alla fall :) Varit och fikat med Carro, hälsat på ute hos Leo (och Matilda och magen), gått lite på stan och snart kommer Jenny över och hänger lite. I morgon ska vi ut och äta med Ann och Bosse. Det innebär tyvärr att jag missar grillkvällen hos Mika men middag på Grappa är inte fy skam.

På söndag går EM-finalen och den måste självklart ses. Trots en smärre depression efter att Sverige åkte ut bestämde jag mig för att hålla på Italien. Då åkte dem ut. Ryssland då, jag håller på dem. Nej, då åkte dem ut. Jag ska nog inte hålla på något lag i finalen. Inte berätta vilket i alla fall ;)

2 kommentarer:

Heléne Eriksson sa...

Håll på Spanien, ok?!

(:

Anonym sa...

Spanien ska vinna! Usch om tyskarna tar hem det...