tisdag 17 juni 2008

Utmaning

Jag borde ju verkligen blogga om examensveckan, om allt kul jag haft, och om fotbollen som ger både magsår och jubel. Istället antar jag en utmaning som innebär att jag inte måste ha lika mycket prestationsångest ;)

Jag kan iofs i alla fall uppdatera om att jag hade en helt underbar examensvecka med middagar, after work och partaj. Min fina familj hade ordnat en jättebra dag och dessutom världens bästa present (I'm so happy, de puttar in 5 000 kr till Daniels och min resa!). Icas och mitt party på kvällen blev också grymt lyckat. Annars är det mest fotboll och jobb som gäller nu.

Utmaningen går i alla fall ut på att ge uppmaningar som man helst skulle vilja att sin omgivning tog till sig. Lite order med andra ord, 5 stycken.

1. "Se aldrig bakåt, känn aldrig inåt, var alltid uppåt!"
I had to! Särskilt efter gårdagens Yrrol :)

2. När du kör bil, blinka när du ska svänga för bövelen!!

3. Lär din karl att hitta till tvättkorgen. Det kan vara svårt men det är nog skönt när han lärt sig!

4. Ät massa god mat! Man lever bara en gång och jag har lärt mig att det finns såå mycket att njuta av. Njut mer!

5. Se till att heja ordentligt i morgon då det är dags för Sverige-Ryssland :)

Dessutom kan jag bara skriva under på Lottens och Icas uppmaning att inte särskriva!!

Och nu blev jag lycklig! Såg precis att jag klarat nästsista uppgiften. Jag har snart 300 hp inrapporterade och kan snart hämta ut mitt examensbevis! Yeay!!

Uppdatering:

Glömde ju att välja ut mina offer som jag ska utmana. Jag utmanar härmed de vänner som har blogg som inte gjort detta ännu :) Alexandra, Anne, Gloria, Hanna, Mariah, Martina och Petra! Shoot!

3 kommentarer:

Ica sa...

haha, ettan regerar!

Anonym sa...

Yeay! Grymt!

yepp, imorgon kväll ska det banne mig hejjas så det skriker om det! haha.

Anonym sa...

du är grym tjejen!
glömde visst ringa idag, blev fullt upp när jag kom fram till Linkan!

ringer imorgon istället, så jag inte stör din skönhetssömn!

puss