måndag 23 juni 2008

Jag är utmanad

Jag har blivit utmanad av Petra.

The Rules: Post rules at the beginning of the post. Answer all the questions. Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

1. What were you doing ten years ago?

För tio år sedan skulle jag fylla 16 år. Jag gick ut högstadiet och i augusti åkte jag till USA för att plugga på high school i Cascade Locks, OR.

2. What are five things on your to-do list today?

Hmm... idag är inte kraven särskilt höga :)
- komma upp ur sängen
- duscha
- äta
- njuta av att vara ledig tills ända tills i morgon :)
- sätta igång en maskin tvätt

3. Places you've lived?

- Snopptorp, Eskilstuna (jo, det heter verkligen så på riktigt. Kolla Eniro om du inte tror mig)
- Kjula
- Uttermarksgatan, Eskistuna
- Sommarrogatan, Eskilstuna

4. What are five things you would do if you were a billionaire?

- Betala CSN-lånet
- Köpa hus
- Resa, resa, resa!!
- Köpa bil
- Bjuda föräldrarna på en lyxkryssning

5. People you want to know more about:

Jag utmanar: Alexandra (ja, jag menar dig den här gången också ;)), Ica, Heléne, Hanna, Anne, Gloria och Martina.

4 kommentarer:

GO sa...

Så, nu har jag svarat i min blogg. Roliga frågor :)

Ica sa...

svårt att välja sex pers? ;)

Anonym sa...

Jahaja. Ja, vi får väl se om jag antar utmaningen. hehe. ;)

kram på dig!

Johanna sa...

Ica - såg inte att det skulle vara 6 pers förrns efter. Äh, whatever :)