måndag 30 juni 2008

Vad göra nu liksom?

EM är över och en annan känner sig lite förvirrad. Vad ska man nu göra på kvällarna? Det har liksom blivit lite av en tradition att sitta hos Ica med en öl i ena handen och den andra i chipsskålen och heja frenetiskt (hela tiden på fel lag för min del, för de vann ju aldrig). Min nya Sverige-tröja och strumpor har ju inte använts så mycket tyvärr men det är ju VM om två år i alla fall :)

Min lediga helg kom och försvann snabbt men det var en mycket trevlig en! I fredags ringde jag över Jenny då grabbarna satt vid varsin dator, spelade CS (eller nåt) och pratade med varandra via head set och var allmänt asociala. Vi sjöng istället karaoke, snackade skit och avslutade med en tur till Nybron där vi skakade lite rumpa. I lördags var det helkväll med svärföräldrarna som gällde :) Middag på Centro (rekommenderar jag skarpt!! Mycket god mat och service), mys på Pråmen (heter det så fortfarande?) och bowling. Igår var det som sagt fotboll för hela slanten.

Bästa citatet från EM måste i alla fall vara kommentatorns fina replik: Och målvakten, som är född 1986, fortsätter att se ung ut. Ha ha!

Inga kommentarer: