torsdag 19 juni 2008

It's over. It's really over.

Neeeeeeeeej!!! Det är över. Vi får inte vara med längre! Neeeeeeeeej!!!

Kan man bli annat än deprimerad efter gårdagens misserabla insats i Ryssland-matchen?! Vad hände egentligen? Vad höll de på med på plan? Varför gör de på detta sättet? Vi tokladdade som vanligt, denna gång lite extra mycket skulle jag vilja säga. Tittade på VM-krönikan från 1994, målade flaggor på naglarna, tatuerade oss i ansiktet och drack blå-gul öl. Fick plats på O'Learys och var laddade och glada.

Platt fall. Usch, vad surt! Jag är bitter.


Mina nya fina strumpor, tyvärr hjälpte inte dessa.

Laddade enda ut i fingertopparna!

Vi är svenska fans allihopa!


Sen blev man ju bara så ledsen...

4 kommentarer:

Ica sa...

fasen svännskalärarett. Nu får du lära dig att stava. Vi är laddade ÄNDA ut i spetsarna. men ja, det var miserabelt, särskilt efter vår fina uppladdning

Anonym sa...

Tänkte bara nämna min nya blogg samt att du är utmanad! instruktioner hittar du i min blogg! kram

Johanna sa...

Ica - jag blir alltid lika fundersam.. är du säker? ÄNDA är ju bakdelen liksom :)

Petra - Oooo, roligt!! :)

Heléne Eriksson sa...

Johanna: Ända it is, jag är helt säker.

Tycker du har slagit till på några riktigt heta bilder på oss också (: