söndag 12 oktober 2008

Betnér is coming to town

... och vi ska gå och lyssna på honom på onsdag! Ska bli riktigt kul! :D

Annars hade jag en mycket trevlig kväll i Sthlm med mamsen i fredags. Åt på en mysig italiensk restaurang och skrattade gott åt "En stjärt på himlen". Igår var jag lite duktig här hemma; tvättade och städade, innan jag åkte till Ica för fotboll och SingStar och sedan rumpskakande på Harrys.

Idag är det fokus som gäller! :) Vi spelar andra matchen för säsongen i kväll och vi måste ju självklart vinna. Ska bli skoj! Hoppas bara på att få spela så mycket som möjligt. Efter herrmatchen som börjar 16:00 förväntar jag mig att alla håller tummarna och/eller kommer till Munktell och hejar på oss :)

2 kommentarer:

Ica sa...

Jeeeej! Ska bli himla kul med Betnér. Biljetterna är i hamn.

Anonym sa...

sorry, kunde inte hålla tummarna för matchen, jag var för upptagen med att spela.

Men det var kul, även om vi inte spelade som gudar direkt(å det funkar ju så länge de andra är ännu sämre).

Jag vill också se den där stjärten!