måndag 10 november 2008

It's a girl!

I morse blev Pernilla och Jocke föräldrar till en liten flicka! Stort grattis till dem!

Själv har jag jobbat hela dagen känns det som. Eller ja, längre än vanligt då. När jag satte mig på cykeln i snålblåsten på väg hem hade det varit mörkt ett bra tag. Jag har haft mitt allra första utvecklingssamtal nämligen, och det tog längre tid än det var tänkt. Jag tror inte det berodde på att jag var överdrivet dålig på det utan för att vi hade mycket att prata om (trots att eleven i fråga är en superduktig MVG-elev).

Det är helt sjukt att det bara är sex veckor kvar till jullovet! Snart har en termin gått och jag fattar ingenting. Det var ju augusti nyss. Eller? Första advent är bara three weeks from now och likaså min födelsedag. Som sagt, var det inte sommar nyss?

Nehe, middagen är intagen och det är dags att börja rätta engelskprov! Over and out!

Inga kommentarer: